Բանաստեղծությունների վերջին գրքիս մեկնաբանությունները/Comments upon My Last Book of Poesy

Posted: July 29, 2013 in Uncategorized
Tags:

դուք ավելի լավն եք, քան երբևէ:

բոլոր օրինակները վաճառվել են:

բանի պետք չես:

մայրս քեզ ատում է:

լավ հարուստ ես:

դուք անգլիալեզու լավագույն գրողն եք:

կլինի՞ գամ ձեզ տեսնելու:

ես էլ եմ քո պես գրում, մենակ թե ավելի լավ:

ինչու՞ եք BMW քշում:

ինչու՞ ավելի հաճախ չեք անում ընթերցումներ:

մոտդ դեռ կանգնում ա՞:

Ալեն Գինզբերգին ճանաչու՞մ եք:

ի՞նչ կարծիքի եք Հենրի Միլլերի մասին:

իմ հաջորդ գրքի համար նախաբան կգրե՞ք:

կից ուղարկում եմ Սելինի լուսանկարը:

կից ուղարկում եմ պապիս գրպանի ժամացույցը:

կից ուղարկված ժակետը գործել է կինս՝ բավարական ոճով:

Միկի Ռուրկի հետ հեչ խմած կա՞ս:

ես 19 տարեկան աղջիկ եմ, կգամ ձեր տունը մաքրելու:

ոնց կարելի ա մարդկանց ասել, որ Շեքսպիրը կարդալու բան չի, այ հոտած անասուն:

ի՞նչ կարծիքի եք Նորման Մայլերի մասին:

ինչի՞ ես Հեմինգուեյ թխում:

Տոլստոյին տշած ունես, հա՞:

հիմա ինձ մոտ ծանր շրջան է, հենց խելքի եկա, կգամ քեզ տեսակցության:

էշի ծնունդ:

դուք իմ գրողի տարած կյանքը փրկեցիք:

ինչու՞ եք ատում կանանց:

սիրում եմ քեզ:

ես ձեր ոտանավորները քեֆերի ժամանակ եմ կարդում:

էդ ամենը լուրջ հետդ կատարվել ա՞:

ինչու՞ եք խմում:

ես ձեզ տեսա ձիարշավարանում, բայց չուզեցի անհանգստացնել:

կուզենայի վերսկսել մեր հարաբերությունները:

իրո՞ք ամբողջ գիշեր չեք քնում:

գրազ գանք, ես քեզնից շատ կխմեմ:

դու սա Շերվուդ Անդերսոնից ես գողացել:

երբևէ հանդիպե՞լ եք Էզրային:

ես մենակ եմ ու ձեր մասին եմ մտածում ամբողջ գիշեր:

քո արևին մեզ ապուշի տեղ ե՞ս դրել:

ծիծիկներս մի եսիմ ինչ չեն, բայց հոյակապ բդիկներ ունեմ:

ես քո մերը:

կինս քեզ ատում ա:

խնդրում եմ, կկարդա՞ք կցված բանաստեղծություններն ու գրեք ձեր մեկնաբանությունը:

ես կհրապարակեմ ինձ ուղարկած քո բոլոր նամակները:

խփնված օնանիստ, ու՞մ ես գժի տեղ դրել:

Leave a comment